Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

GLÖMDE BORT ER....:(

Av Matilda - 21 mars 2014 14:10

Hej bloggen....     Jag är såååååå ledsen att jag inte har skrivit på jättelänge!!!     Efter vi var i Göteborg glömde jag bort er... Det är därför jag inte har skrivit på jättelänge och när jag var inne på facebook alldeles nyss hade en av mina vänner skrivit: Läs min nya blogg!!   

DÅ kom jag på att jag OCKSÅ hade en blogg....     


Jag hoppas att ni förlåter mig!!!! Iallafall hade vi det jättebra i Göteborg/Skåne! Jag hade kunnat stanna där ett långt tag till!!! Vi köpte några grejer där och det jag köpte/fick är: Ett nytt hårspänne till framtida dressyr tävlingar eftersom det gamla tog emot hjälmen så att hjälmen åkte ner över mina ögon, 5 nya gröna höpåsar, en 1,5 liter burk med plocka-själv-hästgodis, ett skitsnyggt LILA dressyrspö till tävlingar och det jag har letat efter sedan jag började tävla med Carre,,,, ETT LILA PANNBAND!!!!!!!!!!!!!!          Gud asså jag blev så glad när vi hittade det!!!! På prislappen stog det 799 kr och ovanför det stog det Extrapris.    Jag trodde extrapriset var 799 kr men extrapriset var egentligen typ 250 kr eller nåt sånt.    


Men nu måste jag sluta för jag ska göra läxorna och sen ska jag till stallet  


Hoppas ni fortsätter läsa bloggen och tipsa era kompisar om den!! Såååå


HEJDÅÅÅÅÅ  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 november 2014 21:38

Hej mina gamla läsare! Jag har inte skrivit här på bloggen på en evighet (känns det som). Jag tappade helt enkelt lusten att blogga, jag bara slutade, inget inlägg eller något men jag hoppas att det inte gör något! Nu har flera av mina kompisar...

Av Matilda - 12 juni 2014 23:15

Hej alla! Ni kanske redan har förstått vad dethär inlägget kommer handla om tack vare rubriken, men jag berättar iaf. Ja idag hade vi skolavslutning! Perfekt dag för det, soligt, lagomt blåsigt, ja bara helt perfekt! Efter avslutningen åt jag med ...

Av Matilda - 11 juni 2014 20:20

Hejsan alla bloggläsare! Det här kan bli ett gaaaanska långt inlägg... Jag sitter nämligen i Carres box i stallet och väntar på att hon ska bajsa. Ni kan ju förstå vad kul jag har det!? Anledningen-som jag är ganska säkerpå att ni vill veta- är att i...

Av Matilda - 10 juni 2014 20:19

Hejsan hejsan! Idag har jag hopptränat på Norrmalm för Emma. Carre var superduktig med tanke på att hon typ aldrig hoppar! Hon har verkligen ingen bra kondition så hon blev trött ganska fort men det klarade vi av såklart;) Jag ska vara med i Västerbo...

Av Matilda - 1 juni 2014 16:40

Hejsan svejsan! Nu skriver jag på mobilen så det blir bara fula smileysar igen.... Först vill jag bara säga förlåt för xtremt dålig uppdatering!!! Ni har ingen aning om hur stressig en tävlingshelg kan vara!:'( Men nu skriver jag iaf! Nu har jag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards