Alla inlägg under april 2014

Av Matilda - 7 april 2014 21:22

Hejsan hejsan alla bloggläsare:) Jag har fått en ny mobil som man kan göra hjärtan med och jag skriver med mobilen nu så det kan bli lite skumma tecken för jag vet inte hur det blir....
Men det var ju bara ett sidospår så nu till det jag egentligen hade tänkt skriva:) Det har varit en helt normal dag i skolan och jag har haft det skönt med slöjd på slutet av skoldagen:) Sen efter skolan cyklade jag hem och var med William typ en timme. När jag hade kommit hem till MIG gjorde jag läxorna, åt och sen cyklade jag till stallet? Därifrån red jag, Fanny, Julia, mamma och Patrik till Norrmalm:) (Fast det var ju bara jag och Fanny som red;) På Norrmalm red jag både Carre och Verbero?? Asså jag kan ju säga att det känns att det är olika hästar! Men det gick bra!:)? Sen red Julia Verbero hem och Fanny red Carre hem.

Så nu vet ni hur min dag har varit ungefär. Och det var väl allt för mig och jag hoppas att jag har tid att skriva imorgon! :D
PS. Den Julia jag pratar om är inte min storasyster utan det är Fanny så lillasyster...
Amen hare bra så kanske vi hörs imorgon!!!!
HEJDÅÅÅÅÅÅ:***

Av Matilda - 6 april 2014 11:39

Hej läsare:) Ja som ni kanske förstod tack vare rubriken fyller jag 12 år idag!!!!! Den bästa presenten jag har fått nu på morgonen är en NY MOBIL!!!!! Det är en Samsung Galaxy Core Plus:) Men min farmor och farfar kommer kl 16.00 och då kommer jag få fler presenter så man vet ju aldrig om det kommer något bättre då?! Det blev inget långt inlägg men det kanske kommer mer sen så håll koll!!;) Men tills dess
HEJDÅÅÅÅÅÅ:*

Av Matilda - 1 april 2014 11:46

Halloj bloggen:) Mobilinlägg igen:(
Har varit med klassen och simmat i Vindeln:) Nu sitter jag Alle i bussen med Mattan på andra sidan gången:P
Det var jättejobbigt att simma!!.

Men nu måste jag sluta sååå
HEJDÅÅÅÅÅ:****

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards