Alla inlägg under maj 2014

Av Matilda - 30 maj 2014 21:35

Hejsanhejsan! Nu skriver jag på datorn så det kan komma med en liten smiley på vissa ställen, som här  


Ja iaf kan jag berätta nu att det vi gjorde hos farmor och farfar igår var att dom gifte sig!   Förstår inte riktigt varför jag inte fick berätta men jag tror att det var någonting med att dom ville inte ha det så himla märkvärdigt utan dom hade ett litet bröllop på gården och dom som var med var jag, mamma, pappa, Julia, prästen (som är kompis med oss) och farmor och farfar såklart! Men nu är det gjort så nu får jag berätta iaf.


Ni kanske märkte på rubriken att det här inlägget har någonting med tävling att göra och ja det har det. Jag ska nämnligen tävla imorgon och på söndag. Det är dressyr och imorrn (lördag) ska jag rida LC:2 och LB:1, och på söndag ska jag rida LC:1 som dessutom är andra omgången med laget! Första omgången var för någon vecka sen och då vann faktiskt Vännäs lag där jag är med!   Jag är super taggad och har gjort iordning allt ikväll så att det bara är att byta om, äta frukost och lasta hästen imorrn. Det är superskönt att ha allting klart så att man inte behöver stressa på morgonen! Har ju också världens bästa mamma och pappa som ställer upp för mig och betalar och hjälper till med allt!

Hade tänkt att bomba med bilder i dethär inlägget men eftersom att jag inte skriver med mobilen går inte det för jag har alla bilder på den.

Just nu sitter jag i soffan, skriver på bloggen, ser på Mission Impossible och ska strax fika. Har fortfarande inte fått in något om någon som skulle kunna göra en header till mig så kolla gärna med era kompisar eller så om dom kan tänka sig att göre en!


Nu har jag inget batteri kvar på datorn snart så håll tummarna för mig imorrn så kanske det kommer lite bilder då men tillsdess

HEJDÅÅÅÅÅÅ  

Av Matilda - 29 maj 2014 14:29

Hejsan! Nu blir det bara ett kort inlägg för jag har brottom.
Jag ska till farmor och farfar för dom ska göra en sak som jag inte får berätta förrän efter det har hänt;) Vi ska iaf sova över där till imorrn så jag kommer inte kunna skriva imorronbitti...

Men vi hörs sen sååå

HEJDÅÅÅÅÅÅ:***

Av Matilda - 28 maj 2014 07:30

Kort inlägg nu på morgonen.

Idag är det ingen vanlig dag i skolan,,, vi ska samlas i klassrummet på morgonen men bara en liiiiiten stund för sen ska vi cykla till Strand!!
En av mina mentorer bor där och hon är ledig på onsdagar så då ska vi cykla dit till henne och grilla hamburgare!:) OCH HON SKA BAKA TÅRTA TILL OSS!!!

Nu måste jag sluta men jag ska försöka göra ett inlägg ikväll. Så
HEJDÅÅÅÅÅÅÅ<3

Av Matilda - 27 maj 2014 22:34

Hej alla bloggläsare! Jag vet att jag är sämst på att blogga för jag har inte bloggat på jättelänge. Men det var medvetet! Här får ni en förklaring: Jag har funderat på att köpa en riktigt bra fotokamera, sluta med den vanliga bloggen och starta en fotoblogg istället. Jag vet inte vad ni tycker om det så ni får gärna kommentera i kommentarerna vad eran åsikt är!

Jag har iaf bollat fram och tillbaka med den iden och tillslut kommit fram till att fortsätta med den vanliga bloggen ett tag framöver och sen fundera på det igen.
Så där har ni en enligt mig vettig förklaring till att jag inte har bloggat på ganska länge.

Eftersom jag har tänkt att fortsätta med bloggen har jag åxå bestämt mig för att försöka bli lite bättre på att uppdatera...

Har åxå funderat på om nån av er som läser är bra på att fixa headers (stav) för jag känner att den gamla bakrunden börjar bli lite tråkig... Men kommentera isf och hare bra sålänge så hörs vi!

Hejdåååå å sov gott!!:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards