Direktlänk till inlägg 12 juni 2014

SOMMARLOV!!!!!! + bad i älven!

Av Matilda - 12 juni 2014 23:15

Hej alla! Ni kanske redan har förstått vad dethär inlägget kommer handla om tack vare rubriken, men jag berättar iaf.

Ja idag hade vi skolavslutning! Perfekt dag för det, soligt, lagomt blåsigt, ja bara helt perfekt! Efter avslutningen åt jag med familjen och farmor och farfar på hotellet i Vännäs. Sen åkte jag hem, packade lite badkläder och åkte till Mattan<3333

Vi har haft det så sjukt kul! Först hoppade vi studsmatta, sen åt vi tårta, hoppade lite till, åkte till älven och badade (gaaaaanska kallt), hoppade och solade lite på studsmattan, red, jag fick rida Tilly!!!:) Första gången jag red henne och det var barbacka, trav, skritt och galopp och hon var hur snäll som helst!<333 Sen hoppade vi lite till, fick veta att jag fick sova över, hoppade ännu mer, slappade i typ 10 minuter, hoppade ännu lite till, åt middag, hoppade, badade i älven igen (lite varmare), kom hem och duschade, slappar just nu och strax ska vi äta tårta!:))))

Så nu måste jag alltså sluta skriva så vi hörs i nästa inlägg!!!! Såååååå
Hejdååååååååå:*****

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 15 november 2014 21:38

Hej mina gamla läsare! Jag har inte skrivit här på bloggen på en evighet (känns det som). Jag tappade helt enkelt lusten att blogga, jag bara slutade, inget inlägg eller något men jag hoppas att det inte gör något! Nu har flera av mina kompisar...

Av Matilda - 11 juni 2014 20:20

Hejsan alla bloggläsare! Det här kan bli ett gaaaanska långt inlägg... Jag sitter nämligen i Carres box i stallet och väntar på att hon ska bajsa. Ni kan ju förstå vad kul jag har det!? Anledningen-som jag är ganska säkerpå att ni vill veta- är att i...

Av Matilda - 10 juni 2014 20:19

Hejsan hejsan! Idag har jag hopptränat på Norrmalm för Emma. Carre var superduktig med tanke på att hon typ aldrig hoppar! Hon har verkligen ingen bra kondition så hon blev trött ganska fort men det klarade vi av såklart;) Jag ska vara med i Västerbo...

Av Matilda - 1 juni 2014 16:40

Hejsan svejsan! Nu skriver jag på mobilen så det blir bara fula smileysar igen.... Först vill jag bara säga förlåt för xtremt dålig uppdatering!!! Ni har ingen aning om hur stressig en tävlingshelg kan vara!:'( Men nu skriver jag iaf! Nu har jag...

Av Matilda - 30 maj 2014 21:35

Hejsanhejsan! Nu skriver jag på datorn så det kan komma med en liten smiley på vissa ställen, som här     Ja iaf kan jag berätta nu att det vi gjorde hos farmor och farfar igår var att dom gifte sig!   Förstår inte riktigt varför jag inte fick be...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards