Alla inlägg den 15 november 2014

Av Matilda - 15 november 2014 21:38

Hej mina gamla läsare!

Jag har inte skrivit här på bloggen på en evighet (känns det som). Jag tappade helt enkelt lusten att blogga, jag bara slutade, inget inlägg eller något men jag hoppas att det inte gör något!
Nu har flera av mina kompisar börjat blogga och jag har blivit inspirerad av andras bloggar, så jag fick lust att börja igen. Jag kollade med min bästavän om hon kunde hjälpa mig med att göra en header, vilket hon var så snäll och gjorde<3 Frågade henne vilken bloggsida hon tyckte var bäst eftersom att hon själv bloggar och funderade ut ett nytt namn.

Slutresultatet blev...
?Jag ska ska starta en ny blogg på horseworld
?Bloggen ska heta "Vi mot världen"
?Den ska mest av allt handla om mig och min ponny och våra tävlingar men också en massa massa mer!

Jag är troligtvis på tävling när ni läser det här inlägget och har därför inte haft tid att skapa den nya bloggen, men när jag har gjort det kommer jag göra ett litet kort inlägg här och länka adressen till den nya bloggen!:)<3

Så jag hoppas ni har det bra och kommer vilja läsa min nya blogg! Så hörs vi i nästa inlägg!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards